با ما همراه باشید تا شما را با دنیایی از سرگرمی آشنا کنیم

خبرهای دنیای فیلم، سریال، بازی و....
  • ۰
  • ۰

در این بخش بهترین فیلم های هندی 2020 که به شدت مورد استقبال قرار گرفته‌اند را به شما معرفی کرده و هر یک از آنها را به صورت کوتاه مورد نقد و بررسی قرار می‌دهیم. 

بهترین فیلم های هندی جدید

 

 

در ادامه این مطلب به معرفی بهترین فیلم های هندی جدید برای عاشقانه بالیوود می پردازیم. همراه ما باشید.

 

جدیدترین فیلم های هندی که نباید از دست دهید

فیلم آقا (Sir)

فیلم هندی عاشقانه جدید

  • ژانر: عاشقانه
  • کارگردان: روحنا گرا
  • بازیگران: تیلوتاما شوم، ویوک گومبر، گیتانجالی کولکارنی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.3

فیلم هندی عاشقانه 2020 بعدی که می خواهیم در لیست جدیدترین فیلم های هندی 2020 به شما معرفی کنیم،فیلم آقا، یک عاشقانه تمام عیار است. خلاصه این فیلم که به کارگردانی روحنا گرا ساخته شده است آمده که: نیمه‌های گمشده در غیرقابل پیش بینی‌ترین مکان ممکن همدیگر را ملاقات می‌کنند. دو انسان با طبقه‌های اجتماعی متفاوت با عشقی در سکوت، با درک و احترام متقابل، با سکوت و نگاه‌های معنا دار با هم صحبت می‌کنند.

قهرمان داستان، آشوین (با بازی ویوک گومبر) یک معمار تازه از آمریکا برگشته است. او مدعی است که هیچگاه نمی‌تواند با زنی رابطه برقرار کند و مدام به او زنگ بزند و پیام بدهد. اما گویا تقدیر برای او خواب‌های دیگری دیده است. او تلفن را برمی‌دارد و به خدمتکار مرخصی رفته خانه تماس می‌گیرد. و می‌شنود: «آقا، کاری پیش آمده؟» عشق شما را وادار به کارهایی میکند که فکر می‌کنید هیچوقت انجام نخواهید داد.


.فیلم سیلی (Thappad)

فیلم هندی خانوادگی

  • ژانر: درام
  • کارگردان: انوبهاو سینها
  • بازیگران: تاپسی پانو، پاویل گولاتی، کومود میشرا، مایا ساراو، دیا میرزا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

فیلم هندی سیلی داستان زنی به نام آمریتاست که وقتی شوهر به شدت سخت‌کوش و بلندپروازش در میهمانی که به پاس بزرگ‌داشت موفقیت‌هایش در دنیای کسب‌وکار برگزار شده جلوی چشم همگان به صورت او سیلی می‌زند، زندگی ظاهرا عالی‌اش دچار بحران می‌شود. آمیرتا که تا اینجا زندگی‌اش را وقف نیازها، خواسته‌ها و آرزو‌های شوهرش کرده بود بر سر دوراهی قرار می‌گیرد: آیا در مقابل این تحقیر عمومی بایستد و راه خود را در زندگی از شوهرش جدا کند، یا آن را حادثه‌ای یکباره تلقی کند، شوهرش را ببخشد و به زندگی زناشویی ادامه دهد؟ اما آیا یک کشیده برای به پرسش گرفتن یک رابطه زناشویی کافی‌ست؟

به طور خلاصه، این فیلم نمایانگر سیلی‌ای‌ست که هر روزه در جامعه‌ای مرد‌سالار بر صورت بسیاری از زنان نواخته می‌شود، حقارتی که جامعه برای رفع آن باید در موردش سخن بگوید؛ مخصوصا‌ در جامعه‌هایی که قوانین نانوشته ازدواج حق ابراز نظر و تعیین سرنوشت زنان را نادیده می‌گیرد و خشم انزجار زن از «یک کشیده ساده» را به حساب نمی‌آورد. فیلم‌نامه و بازیگری عالی این فیلم موفق می‌شود بیننده را در تجربه‌ا‌ی زنده قرار دهد، به گونه‌ای که مخاطب با آن احساس همدردی کند. بدون شک باید این فیلم را یکی از بهترین فیلم های هندی 2020 به حساب آورد.

 

 

فیلم جوانی جان من (Jawaani Jaaneman)

فیلم هندی کمدی جدید

  • ژانر: کمدی، عاشقانه
  • کارگردان: نیتین کاکار
  • بازیگران: سیف علی خان، تابو، آلایا فورنیتوروالا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6

فیلم هندی جوانی جان من یکی از بهترین فیلم های هندی 2020 در ژانر کمدی و عاشقنه است. اگر حس می‌کنید به کمی خنده و شادی اونم از نوع هندی نیاز دارید، این فیلم هندی عاشقانه 2020 با چاشنی طنز در مورد یک دلال املاک خوشگذران و عیاش 40 ساله با بازی سیف علی خان است. او که کل عمرش را به خوش گذرانی گذرانده است سعی می‌کند خودش را جوان بگیرد و همانند پسرهای جوان رفتار کند. او حالا متوجه می‌شود یک دختر 20 ساله دارد. این دختر حاصل یکی از روابط گذشته‌اش است که حالا سرو کله‌اش در زندگی این مرد خوشگذران پیدا شده است. این فیلم در مورد چالش‌هایی است که این تازه پدر با دختر جوان خود دارد. فیلم هندی2020 جوانی جان من با تم طنز خود می تواند شما را برای ساعاتی حسابی بخنداند. پیشنهاد می کنیم دانلود فیلم هندی ۲۰۲۰ جوانی جان من را از لینک قرار داده شده در بالا انجام دهید و لحظاتی خوشی را با تماشای آن برای خود رقم بزنید.

فیلم آواره (Malang)

فیلم هندی عاشقانه 2020

  • ژانر: اکشن، عاشقانه
  • کارگردان: موهیت سوری
  • بازیگران: آدیتیا روی کاپور، آنیل کاپور، دیشا پاتانی، کونال کمو.
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.5

فیلم هندی مالانگ یا آواره یکی دیگر از بهترین فیلم های هندی 2020 با موضوعی عاشقانه و اکشن است. این فیلم را باید از آن دسته بهترین فیلم هندی عاشقانه 2020 دانست به خصوص اگر طرفدار فیلم های هندی عاشقانه و اکشن باشید. در فیلم هندی عاشقانه 2020 بازیگرانی به نامی همچون آدیتیا روی کاپور، آنیل کاپور و دیشا پاتانی بازی کرده‌اند.

در مورد داستان فیلم هندی۲۰۲۰ مالانگ که به فارسی آواره معنی می‌شود در مورد خلافکار بزرگی است که یاد گذشته خود می‌افتد. آداویت (با بازی آدیتیا روی کاپور) و سارا (با بازی دیشا پاتانی) در دوره جوانی همدیگر را در یک مهمانی بزرگ و می‌بینند و عاشق هم می‌شوند. ولی با مواجه به دو افسر پلیس سرنوشت آنها عوض می‌شود.

حالا آداویت که خلافکار بزرگی شده است با رفتن به گوآ یاد عشق قدیمیش می‌افتد و همین شروع داستان‌های او با آن دو افسر پلیس می‌شود. نقش افسران پلیس را آنیل کاپور (در نقش آنجانی آگاشه) و کونال کمو (در نقش مایکل رودریگز) ایفا می‌کنند.

فیلم چاپاک (Chhapaak)

فیلم هندی درام

  • ژانر: درام، بیوگرافی
  • کارگردان: مگنا گلزار
  • بازیگران: دیپیکا پادوکن، ویکرانت ماسی، انکیت بیشت، مادورجیت سرقی.
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.1

فیلم هندی «چاپاک» الهام گرفته از داستان واقعی لاکسمی انگاروار، قربانی اسیدپاشی است که تبدیل به نماد قدرت و منبع الهام بسیاری از زنان هندی شده است. این فیلم داستان دختری به نام مالتی را به تصویر می‌کشد که در روز روشن در خیابان‌های دهلی توسط یکی از آشناهای خانوادگی‌شان به نام بشیر خان و یکی از دوستانش با اسید مورد حمله قرار می‌گیرد.

فیلم زمانی آغاز می‌شود که صورت مالتی بر اثر اسید کاملا تغییر کرده، ولی او با اراده‌ای قوی از شوک حمله بیرون آمده و پس از چند عمل جراحی به دنبال شغلی برای خود می‌گردد. او که همیشه آرزو داشته تبدیل به خواننده‌ای معروف شود اکنون خود را درحالی می‌یابد که باید تمام زمان خود را به دعواهای حقوقی در دادگاه، عمل‌های جراحی ممتد برای رهایی از زخم‌های اسید و شغلش اختصاص دهد. چاپاک سیمای زنی با روحیه‌ا‌ی شکست ناپذیر را به تصویر می‌کشد که گرچه بخشی از پوستش بر اثر اسید خرده شده، اما هرگز اراده خود را برای داشتن زندگی‌ای خوب و مبارزه بی‌امان با طاعون اسیدپاشی را کنار نگذاشته است. پیشنهاد می کنیم «چاپاک» را به عنوان یکی از جدیدترین فیلمهای بالیوود که با موضوعی متفاوت و بسیار پر کشش عرضه شده را تماشا کنید. این فیلم بدون شک تا روزها ذهن شما را درگیر خود نگه می دارد.


چاپاک فیلمی نیست که بتوان آن را به سادگی فراموش کرد. بلکه روایت‌گر جرمی‌‌ست شنیع که نه تنها صورت یک دختر، که بر صورت کل جامعه اسید می‌پاشد. داستانی که باید شنیده و دیده شود. متاسفانه این جرم در جامعه‌ ما هم به کرات روی می‌دهد. بنابراین این فیلم تصویری‌ست که دیدن آن برای پرده برداری از رنج برخی هموطنان و حتی شاید خود ما در آینده ضروری باشد.

منبع: پلازامگ

 

نظر شما درباره فیلم های هندی معرفی شده در این مقاله چه بود؟ جای کدام فیلم هندی جدید در این لیست خالی است؟ نظرات خود را برای ما و سایر دوست داران بالیوود در قسمت کامنت ها بنویسید.

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • nazi shahabi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی