با ما همراه باشید تا شما را با دنیایی از سرگرمی آشنا کنیم

خبرهای دنیای فیلم، سریال، بازی و....
  • ۰
  • ۰

در این فیلم سعی داریم تعدادی از فیلم های سرگرم کننده مناسب تعطیلات نوروز را به شما معرفی کنیم. در ادامه با معرفی این فیلم های همراه ما باشید.

فیلم های نوروزی

بهترین فیلم های سرگرم کننده که برای تعطیلات نوروز می توانید ببینید

فیلم ورزشی The Fighter

بهترین فیلم های ورزشی

اولین فیلمی که در این فهرست می‌خواهیم برای شما معرفی کنیم یکی از بهترین فیلم های ورزشی است که The Fighter نام دارد. فیلم ورزشی The Fighter داستانی واقعی را روایت می‌کند و توسط دیوید اوراسل (David O. Russell) کارگردانی شده است. داستان فیلم The Fighter حول محور یک بوکسر به نام میکی وارد (Micky Ward) می‌چرخد که مارک والبرگ (Mark Wahlberg) نقش او را ایفا کرده است. در این فیلم علاوه بر میکی، شاهد خانواده پردردسر او نیز هستیم که از اعضای آن می‌توان به برادرش دیکی (Dicky) که کریستین بیل (Christian Bale) نقش او را ایفا کرده است اشاره کنیم.

 

فیلم ورزشی The Fighter از جمله فیلم‌هایی است که از منظر درون‌مایه خانوادگی و پیچیدگی شخصیت‌پردازی در رتبه بالایی قرار می‌گیرد. اگر به فیلمی علاقه‌مند هستید که هم در رابطه با ورزش باشد و هم به درگیری‌های شخصی یک ورزشکار از جنبه‌های مختلف بپردازد، فیلم The Fighter را از دست ندهید.

 

 

فصل پنجم انیمیشن She-Ra and the Princess of Power

بهترین انیمیشن 2020 نتفللیکس

یکی دیگر از محصولات انیمیشنی خوش‌ساخت نتفلیکس،‌ She-ra and the Princess of Power است. این اثر، نتیجه همکاری استودیو Dreamworks و این شبکه اینترنتی بوده و تجربه‌ای حماسی و دوست‌داشتنی برای مخاطبان رقم می‌زند. داستان این سریال نتفلیکس با یافتن قدرت‌هایی مرموز توسط دختری نوجوان به نام ادورا آغاز می‌شود؛ قدرت‌هایی که باید در راستای شکست پادشاهی شیطانی به کار گرفته شوند. فصل پنجم، آخرین فصل این مجموعه است. از جمله نقاط قوت سریال مورد بحث می‌توان به شخصیت‌‌های جذاب و روابط پیچیده بین آن‌ها اشاره کرد. برای مشاهده لیست بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2020 به مطلب پلازامگ مراجعه کنید.

 

فیلم رزیدنت اویل

فیلم اکشن رزیدنت اویل


داستان فیلم زامبی محور و پرطرفدار رزیدنت اویل یکی از هیجان انگیزترین فیلم های ترسناک سال های اخیر است که از بازی با همین نام اقتباس شده است. داستان در فیلم رزیدنت اویل ، بعد از یک تصادف در آزمایشگاه، و انتشار ویروسی خطرناک، دو مامور امنیتی باید با صدها نفر از افرادی که در آزمایشگاه کار می کردند و اکنون به جانورانی ترسناک تبدیل شده اند، مبارزه کنند.

فیلم رزیدنت اویل به کارگردانی پل دبلیو. اس. اندرسون در سال 2002 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور انگلیس و در ژانر وحشت و علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم میلا یوویچ، میشل رودریگز، اریک میبیس، جیمز پیورفوی , کالین سالمون به هنرمندی پرداخته‌اند.

 

منبع: https://cutt.ly/QzNrY2j

  • ۹۹/۱۲/۲۶
  • nazi shahabi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی